Hoe blijf je arm - De zes geheime topgeheimen


In deze serie blogposts leer je hoe je arm blijft.

Dat klinkt misschien raar, maar blijf even hangen. Ik heb een gat in de markt ontdekt. En jij bent de eerste die het hoort.

Er is veel (gratis) informatie over hoe je rijk kunt worden. Je moet natuurlijk niet alles geloven van ze zeggen, maar er zitten goede tips tussen. Echter de meeste mensen leggen het allemaal blindelings naast zich neer.

Wantrouw adviezen over goud, van handelaren in pikhouwelen en schoffels.

En dat zet me aan het denken. Als mensen niet willen weten hoe je rijk wordt, dan willen ze blijkbaar weten Hoe je arm blijft. :) Rijk worden is een kunst. En Arm blijven net zo goed. Zie daar het gat in de markt.

Tijd om mijn ondernemerstalenten bij te schaven. Binnenkort kun je bij mij een cursus volgen: De zes geheime topgeheimen hoe je arm blijft. Inschrijfkosten €25.000,- (minimaal). Niet goed, geen geld terug. Direct resultaat. En dus waar voor je geld!

Om een idee te krijgen van de cursusinhoud krijg je de hoofdpunten hier. Gratis. De komende weken schrijf ik over de volgende 6 geheimen:

  1. Koester de gedachte "Het is niet eerlijk".
  2. Betaal nooit eerst jezelf.
  3. Vertel jezelf continue "Dat kan ik niet betalen".
  4. Denk als een bedelaar.
  5. Geloof dat je alleen van geld gelukkig wordt.
  6. Zorg dat je maar één inkomen hebt.

Verdiep je in deze geheimen. Maak ze tot je dagelijks mentale brood. En handel ernaar. Dan zul je voor de rest van je leven een professioneel arme zijn. Helemaal wat jij wilt! Toch? ;)

Thanks to Carl Harvey (from Personal Development Planet) for his inspiring article on How to be poor

3 opmerkingen:

  1. Ha!
    Ik ga me niet isnchrijven, maar ben wel getriggerd door het onderwerp...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, maar je cursus kan ik niet betalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Suzan Goed bezig! ;-) Je hebt de slag al helemaal te pakken. Jij mag hoofdstuk 3 overslaan.

    BeantwoordenVerwijderen