De beste plaats bij het vuur... deel II

Wie kent de serie nog van vroeger? The Storyteller van Jim Henson. Gekluisterd aan de TV namen de verhalenverteller (John Hurt) en zijn hond je mee in fantastische verhalen. Je zou hem op gure herfst- en winteravonden het liefst thuis uitnodigen bij eigen haard.

Tot mijn verrassing zie ik dat veel afleveringen (misschien wel allemaal!) op YouTube staan. Als je vandaag binnen blijft bij de haard, dan is deze aflevering voor jou:

The Storyteller - A Story Short

Aanverwante artikelen


4 opmerkingen:

  1. ik ga eens even kijken! 't zal ongetwijfeld mooi zijn!

    (ps: ik volg je nog wel, hoor, ook al sta ik niet meer bij je volgers ;o) vanwege ander account dat ik nog moet bijwerken! goede week!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohw wat een fijne tip!

    ik vond het altijd heerlijk om te kijken...

    BeantwoordenVerwijderen