Thriving in the unexpected

Ik dacht, ik doe eens gek.

Ik heb mijn verhaal rondom het overlijden van mijn vader in Israel aan David Allen geschreven. David Allen is een management coach in Amerika op het gebied van persoonlijke productiviteit. Hij heeft een aantal goede (nuchtere) boeken op zijn naam staan rondom “Getting Things Done” ofwel GTD. Dit zijn principes om overzicht en controle te houden in leven en werk. De afgelopen tijd zijn zij mij zeer waardevol gebleken. Het leek me niet meer dan normaal om hem daar even voor te bedanken.

Hij was echter zo geroerd door mijn verhaal dat hij, met mijn toestemming uiteraard, het verhaal op zijn weblog GTDTimes.com heeft gepubliceerd, onder de titel “Thriving in the unexpected”.

En eronder zijn ook een aantal goede en hartverwarmende reacties geplaatst van mensen wereldwijd. Hierbij de link:

Thriving in the unexpected

Voor degenen die liever de nederlandse vertaling willen, dan vind je het verhaal op deze weblog:

Thriving in the unexpected (NL)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen